Prima pagina » Termeni si conditii

1. Parte introductiva

Accesarea magazinului online www.silvaniaprint.ro pentru informare, vizualizare sau cumparaturi presupune acceptarea termenilor si conditiilor stipulate in continuare. Administratorul magazinului are dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o notificare in prealabil.

2. Administratorul magazinului

Proprietar si administrator al acestui magazin este firma SC Silvaniaprint SRL avand urmatoarele date de identificare :

– CUI: RO12346726
– Nr. Inregistrare la Registrul Comertului: J31/215/1999
– Capital social: 58.800 RON
– Telefon: 0260 661 831

Firma SC Silvaniaprint SRL este si proprietarul domeniului www.silvaniaprint.ro Tot continutul acestui site (informatii, fotografii, logo-ul si sloganul magazinului) este proprietate a firmei SC Silvaniaprint SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea dreptului de autor. Folosirea fara acordul scris al Sc Silvaniaprint SRL a oricarui element se pedepseste conform legii. Orice sesizare legata de incalcarea dreptului de autor mentionat mai sus va rugam sa o trimiteti pe adresa office@silvaniaprint .ro.

3. Definirea serviciului oferit in conformitate cu Legea Comertului Electronic nr. 365/07.06.2002 acest magazin reprezinta un „serviciu al societatii informationale”. Societatea informationala este proprietarul magazinului. In consecinta, acest magazin este doar o interfata grafica ce prezinta vizitatorului informatia pusa la dispozitie de un furnizor de produse si ofera in acelasi timp modalitatea tehnica de efectuare a cumparaturilor.

4. Obligatiile magazinului

– Expedierea oricarei comenzi valide a unui client catre acesta in timpul cel mai scurt, sau daca acest lucru nu este posibil din punct de vedere tehnic, in termen de 24 ore din momentul primirii comenzii sa comunice acest lucru. Comenzile efectuate in zilele de sarbatoare vor fi expediate clientului in prima zi lucratoare. Se considera comanda valida acea comanda care are toate informatiile cerute de formular completate corect.
– Ofera clientului posibilitatea de a edita informatiile din contul personal.
– Ofera cumparatorului inainte de finalizarea tranzactiei posibilitatea de a vizualiza valoarea finala a produselor si a taxelor de transport a ferente. Preturile afisate sunt exprimate in RON
– Clientul poate face modificari in ce priveste cantitatea, modalitatea de livrare si de facturare, adresa de livrare si are posibilitatea de a reveni asupra unor optiuni anterioare.
– Expedierea catre cumparator a comenzii, prin e-mail, in forma in care a fost incheiata, fara posibilitatea de a fi modificata de nimeni, in nici un fel.
– Accesul fiecarui cumparator la istoricul comenzilor proprii, (dupa autentificare) spre vizualizare sau printare, acestea fiind pastrate pe server timp de un an.
– Respectarea confidentialitatii datelor personale introduse de client. Magazinul se obliga sa nu faca publice datele personale ale clientilor sau tranzactiile efectuate. Datele personale vor fi folosite doar in scopul declarat al magazinului sau pentru informarea sau mentinerea comunicarii cu clientul.
– Comanda primita de la client este considerata contract si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta.
– Preia si comunica celor abilitati sa rezolve orice solicitare venita de la clienti, in timpul cel mai scurt.

5. Declinarea responsabilitatii ca urmare a enuntului de la pct.3 si a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:

– corectitudinea informatiilor atasate produselor
– descrieri, caracteristici, date tehnice, fotografii, etc. Magazinul are doar obligatia prezentarii acestor informatii intr-o forma grafica interesanta, atractiva pentru client (formatarea textului, aranjarea in pagina, dimensionarea si optimizarea imaginilor, etc.).
– enunturile ambigue, greselile de exprimare, preturile incorecte, etc. (excluzandu-le si asumandu-si-le pe cele datorate transcrierii gresite de catre operatorii magazinului).
– nepotrivirea intre scopul pentru care a fost cumparat un produs si functionalitatea lui.
– diferente intre modul in care apar imaginile produselor in magazin si produsele primite, care se refera la culoare, nuanta, si altele.
– defectiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzatoare sau necorespunzatoare a produselor cumparate din acest magazin.
– comercializarea produselor cu respectarea conditiilor legale, aceasta cazand exclusiv in sarcina furnizorilor.
– intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/postei sau din alte motive.
– deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.
– informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat in magazin.
– atat magazinul cat si furnizorul au dreptul de a verifica orice comanda telefonic, cerandu-i-se cumparatorului confirmarea unor date personale sau legate de comanda.
– magazinul sau furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fara a motiva aceasta alegere, cu instiintarea prin e-mail a clientului.
– posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.
– neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
– continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin.

6. Returnarea produselor

Returul produselor sau dreptul de renuntare unilaterala a contractului din partea consumatorului este legiferata de Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014.
Potrivit art. 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta fara a preciza motivele, in termen de 5 zile calendaristice de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de renuntare la cumparare, trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma primita de la dumneavoastra initial. In cazul in care consumatorul a beneficiat de transport gratuit, SC Silvaniaprint SRL va rambursa doar sumele echivalente produselor comandate si expediate.
Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare (Exemplu: plata prin OP – plata bancara); in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 15 zile de la acceptarea returului.
Aveti posibilitatea sa expediati produsele sau sau sa le inmanati direct noua la adresa: ZALAU, Str. Porolissum nr.27/A, CP 450076, Judetul SALAJ, in decurs de maximum 5 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat decizia dumneavoastra de retragere.
Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 5 zile calendaristice ce curge incepand cu data la care v-ati exprimat decizia de renuntare la cumparare.
Consumatorul este obligat sa suporte costul direct al returnarii produselor. Produsele primite de catre consumator direct defecte si declarate firmei in termen de 48 de ore de la data primirii coletului se pot returna pe cheltuiala Silvaniaprint SRL, in cazul in care clientul nu se poate deplasa pana la sediul firmei noastre.
Produsele sosite deja defecte se pot inlocui in limita stocului disponibil gratuit de catre Silvaniaprint SRL. In cazul in care acest lucru nu este posibil iar societatea noastra nu poate remedia defectul de fabricatie constatat, se va proceda la returnarea sumei achitata initial de catre consumator.
Pentru returnarea produselor comercializate de catre Silvaniaprint SRL, ne puteti contacta si telefonic la numarul 0260 661 831. Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea celei mai potrivite modalitati de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalarea sau contactarea firmei de curierat.

7. Prevederi legale

Magazinul functioneaza cu respectarea tuturor prevederilor legale impuse de Statul Roman. Orice tentativa de acces neautorizat, de a produce prejudicii sau frauda vor fi aduse la cunostinta autoritatilor competente. Magazinul va incerca solutionarea pe cale amiabila a oricaror conflicte aparute intre parti. Daca acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale si rezolvarea acestora de instantele judecatoresti.

8. Modalitati de plata acceptate de Silvaniaprint SRL in cadrul magazinului online www.silvaniaprint.ro.

a. Plata ramburs la primirea coletului
b. Plata cu cardul online prin Plati Online

9. Transmiterea de recenzii / review-uri / pareri / intrebari / raspunsuri despre produsele si serviciile asociate comertului efectuat de catre SC Silvaniaprint SRL

Formularea si transmiterea de recenzii, comentarii, intrebari sau raspunsuri se poate face de catre clientii nostri in cadrul mesajelor electronice transmise in mod automat catre acestia, dupa 5 zile de la data finalizarii si expedierii unei comenzi plasate pe site ul nostru, sau direct pe pagina produsului, in partea de jos, sub descriere. Informatiile inscrise pot fi pozitive sau negative si se vor referi strict la caracteristicile si modul de folosire al unui produs.

In momentul inregistrarii unei recenzii catre firma SC Silvaniaprint SRL, clientul acorda vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si da dreptul vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui, de a refuza sau nu afisarea acest continut pe propriul site.

SC Silvaniaprint SRL isi rezerva dreptul de a refuza publicarea unei recenzii, intrebari sau raspuns in cazul in care considera ca un client sau vizitator urmareste in mod intentionat denigrarea brand-ului si serviciilor oferite si refuza orice solutie oferita de catre vanzator in vederea remedierii oricaror aspecte negative transmise in scris catre firma noastra.

Fiecare client, in momentul transmiterii unei recenzii, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
– sa faca referiri strict la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba sau nu fac parte din sfera de influenta a vanzatorului.
– sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta alti clienti sau vizitatori;
– sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe site astfel: orice intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Pune o intrebare”, si orice recenzie va fi inscrisa in sectiunea “Scrie o recenzie”;
– sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
– sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
– sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre vanzator sau sa inscrie in cadrul recenziei informatii ce pot fi incadrate ca fiind de natura publicitara;

Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unei recenzii, clientul poate adauga si un rating relevant sub forma de stele, de la 1 la 5, pentru produsul sau serviciul aferent. Recenziile si rating-ul vor influenta rating-ul general al produsului. Astfel, o recenzie insotita de un rating mare duc la o crestere a rating-ului general, iar o recenzie insotita de un rating mic duc la o scadere a rating-ului genera;

Clientii au posibilitatea de a atasa la o recenzie si un fisier media, ce trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
– fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera strict la produsul pentru care se scrie recenzia, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta inclusiv drepturile de autor;
– fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;
– fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
– fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.

Cand o recenzie sau raspuns sunt semnalate de catre un client sau vizitator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre vanzator pentru a determina daca acestea incalca prevederile prezentei pagini de Termeni si Conditii. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre vanzator.

In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea unei prevederi din Termeni si Conditii in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea clientului de a inscrie recenzii, intrebari sau raspunsuri in sectiunile aferente.


Va multumim pentru ca ati ales Silvaniaprint!